آموزش های هک و امنیت EMPEROR HACH

سلام دوستان.در این سایت آموزش های هک و امنیت و ترفند قرار میگیرد.با ارزوی سلامتی شما...(اخلاقی هک کنیم:) )

آموزش های هک و امنیت EMPEROR HACH

سلام دوستان.در این سایت آموزش های هک و امنیت و ترفند قرار میگیرد.با ارزوی سلامتی شما...(اخلاقی هک کنیم:) )

شناخت انواع هکر ها

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز همراهان گرامی وبگاه امپـــــراطــــــــور هـــــکـــــــ>

امروز در خدمت شما هستیم با اموزش هک و امنیت شبکه

در این پست میخام انواع هکر هارو به شما  معرفی کنم . باید بدونید که هکر ها بر اساس هدف و خواسته هاشون به چند دسته تقسیم میشن.

این تعاریف به شما کمک میکنه که برای خودتون یک هدف مشخص کنید.

– هکران کلاه سفید(white hat):

(معنی اصلی hacker)
رخنه‌گرهای کلاه سفید به  رخنه‌گرهایی گفته می‌شود که کارهای مفیدی انجام می‌دهند، مثل یافتن نقص در سیستم امنیتی و جلوگیری از ورود رخنه‌گرهای کلاه سیاه. این نوع رخنه‌گرهای نقش آنتی ویروس را دارند و کار اصلی آنها جلوگیری از خرابی است.

***************************************

– هکران کلاه سیاه(black hat):

(معنی cracker)

رخنه‌گرهای کلاه سیاه به رخنه‌گرهای ضد رخنه‌گرهای کلاه سفید گفته می‌شود. این رخنه‌گرها کار خرابکاری و صدمه زدن به اطلاعات شما را دارند و اگر می‌خواهید از صدمات آنها جلوگیری کنید باید از رخنه‌گران کلاه سفید ورژن جدید استفاده کنید رخنه‌گران کلاه سفید در آنتی ویروس‌ها هستند.

***************************************

– هکران کلاه خاکستری(در اصطلاحی دیگر Whacker ها):

(معنی whacker)

هدف این هکرها بیشتر تفریح است و برای خود کار می‌کنند. نام دیگر این گروه واکر است. هدف این هکرها (کراکر یا رمزگشایان) دزدی اطلاعات دیگر رایانه‌ها است و صدمه‌ای به خود کامپیوترهای مقصد وارد نمی‌کنند. تفاوت این نوع هکرها با هکرهای کلاه سیاه در این است که هکرهای کلاه خاکستری تنها با هدف سرقت اطلاعات با ارزش به شبکه‌ها نفوذ می‌کنند. سطح علمی این هکرها نسبت به هکرهای کلاه سفید به مراتب کمتر است و از سوی این گروه از هکرها از گروه  هکرهای کلاه سیاه به مراتب کم خطرتر هستند چراکه به سیستم قربانی آسیب چندانی وارد نمی‌کنند. این گروه اطلاعات را برای خود سرقت می‌کنند و آنرا انتشار عمومی می‌دهند شاید به دلیل تفریح و گوشزد کردن نقص فنی و یا شاید به دلیل تفریح و یا اینکه مردم را راجع به موضوعی آگاه سازند.

نام دیگر این گروه Whacker می‌باشد هدف اصلی واکر استفاده از اطلاعات سایر کامپیوترها به مقصود مختلف می‌باشد و صدمه‌ای به کامپیوترها وارد نمی‌کنند. این گروه کدهای ورود به سیستم‌های امنیتی را پیدا کرده و به داخل آن نفوذ می‌کنند اما سرقت و خراب کاری جز کارهای کلاه خاکستری نیست. بلکه اطلاعات را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند. در سال ۱۹۹۴ یک هکر یا واکر ژاپنی به سایت NASA آمریکا نفوذ پیدا کرد و تمامی اسناد محرمانه متعلق به این سازمان را ربود و به طور رایگان بر روی اینترنت در اختیار عموم قرار داد.

***************************************

– هکران کلاه صورتی(pink hat):

(معنی booter)

اینان آن دسته از کسانی هستند به صورت غیر حرفه‌ای اغلب بدون هدف خاص یا علم برنامه‌نویسی و عموماً با برنامه‌های مربوطه که خریداری کرده‌اند دست به هک (کرک کردن یا رمز گشایی و یا رخنه گری) می‌زنند.

اکثر این افراد را جوان‌هایی تشکیل می‌دهند که برای اهدافی مانند رو کم کنی، تلافی و... دست به این کار می‌زنند.

***************************************

– بچه اسکریپتی

در مقابل یک هکر واقعی، بچه اسکریپتی کسی است که با دانلود و اجرای برنامه‌ها و اسکریپت‌هایی که افراد باسواد نوشته‌اند سایت‌های با امنیت ضعیف و دارای مشکلات ایمنی شناخته شده را پیدا کرده و به آن‌ها نفوذ می‌کند. این بچه‌ها معمولاً سواد چندانی ندارند اما دوست دارند هکر به نظر برسند. خطر اصلی که این افراد را تهدید می‌کند «جلو افتادن از خود» است. آن‌ها می‌توانند صفحه اول یک سایت مشسترس همه هستند عوض کنند و با اینکار در اطرافیان این احساس را به وجود بیاورند که آدم با سوادی هستند و در نتیجه دیگر هیچ وقت فرصت یا جرات پیدا نکنند که مفاهیم شبکه و کامپیوتر و سیستم عامل و ایمنی را از مرحله مقدماتی یاد بگیرند. سر و صدای این آدم‌ها معمولاً بیشتر از سوادشان است.

***************************************

– نوب

نوب یا نیوبی یا n00b کسی است که تجربه‌ای در هک ندارد. یک نوب ممکن است به سمت بچه اسکریپتی شدن سوق پیدا کند و هیچ وقت از هک چیزی نفهمد یا ممکن است با برخورد به جامعه‌ای خوب، شروع به یادگیری مفاهیم از پایه بکند  و بعد از مدتی به یک هکر واقعی و حتی یک هکر نخبه تبدیل شود.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خب اینجا لازم به ذکره بنده هکر کلاه سفید یا همان white hat هستم  و کاملا ضد هکر های دیگه مخصوصا کلاه سیاه و بچه اسکریپتی...

موفق و موئید باشید...

پوریا خیراندیش

امپراطور هک

تلگرام

  • پوریا خیراندیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ